„Descarcare in asteptare magazin play”. Ce puteți face in cazul când aveți eroarea asta

Ionel Asandulescu

Descarcare in asteptare magazin play

Când încercați să descărcați o aplicație din Magazinul Play, vedeți un mesaj „Descarcare in asteptare” și o bară de progres pentru descărcare și instalare? Nu puteți descărca nicio aplicație sau actualizare? In continuarea vă vom arăta cum să remediați această eroare.

Magazinul Play este o aplicație destul de problematică – mulți oameni au probleme cu erorile din Magazinul Play prin care nu pot, de exemplu, să lanseze programul și să descarce actualizări sau aplicații noi. Din păcate, lansarea Play Store-ului în sine nu garantează funcționarea completă a programului – uneori apar alte erori, cum ar fi mesajul „Descarcare in asteptare” atunci când se încearcă descărcarea oricărei aplicații.

În teorie, Magazinul Play pune in ordine aplicații ce vor fi descărcate, dar nu se întâmplă cu adevărat nimic. Bara de progres este in aceiași și programul afișează doar un mesaj de așteptare. Dacă acest mesaj persistă și persistă mult timp, înseamnă că problema nu se va rezolva singură. Ce poți face în legătură cu asta?

Cum sa remediem eroarea „Descarcare in asteptare magazin play”

Pentru a rezolva această eroare, ștergeți datele aplicației Magazin Play, reporniți telefonul, deconectați-vă de la contul Google și apoi conectați-vă din nou la contul dvs. Acest lucru va reseta setările Magazinului Play și vă va ajuta să eliminați eroarea pe care Play Store o afișează.

Pentru a face acest lucru, intram in setările în Android și apoi mergem la fila Aplicații (sau Administrare aplicații sau Manager aplicații).

Găsiți „Magazin Play” în lista tuturor aplicațiilor. Accesați detaliile sale și selectați „Ștergeți datele”. Datele aplicației Magazin Play au fost șterse – reporniți telefonul acum cu opțiunea Deconectare. Țineți apăsat butonul de pornire și opriți complet telefonul, așteptați un timp și porniți-l din nou.

Când telefonul se deschide, puteți încerca să accesați Magazin Play și să descărcați aplicația. Dacă mesajul „Descarcare in asteptare” nu mai este afișat și aplicațiile își fac actualizările, nu trebuie să facem nimic. Cu toate acestea, dacă problema persistă, trebuie să ne deconectăm de la contul Google și să ne conectăm din nou.

Accesați Setări> Conturi și selectați contul dvs. de Google din listă. Accesați detaliile contului dvs. Google, ștergeți contul din  aceasta lista.

Când contul dispare de pe telefon, trebuie să-l adăugați din nou. Pentru aceasta, selectați „Adăugați un cont” din fila „Google”. Introduceți detaliile de acces în contul dvs. Google și așteptați să vă conectați. Magazinul Play ar trebui să funcționeze corect acum.

5 comentarii la „„Descarcare in asteptare magazin play”. Ce puteți face in cazul când aveți eroarea asta”

Lasă un comentariu