Cum se rezolva eroarea 504 dacă apare în Magazin Play

Ionel Asandulescu

magazin play

Una dintre cele mai frecvente erori care poate apare in Magazinul Play este eroare 504. Aceasta apare la instalarea sau actualizarea jocurilor și programelor și este însoțită de mesajul: „Nu s-a putut instala (descărca) aplicația.” Se blochează mai des atunci când se încearcă actualizarea aplicațiilor Google: YouTube, Gmail, Căutare, Hărți, Documente, Translator, Fotografii și altele. Acest ghid oferă soluții la problemă: unele vor dura câteva minute, în timp ce altele vor necesita cel puțin un nivel mediu de competență într-un dispozitiv Android.

Cum se remediază eroarea eroare 504 Magazin Play

Este foarte cunoscut de multi ca eroarea 504 in Magazin Play apare deobicei din cauza calitatii proaste a internetului. Un fix rapid este sa porniti Modul Avion si apoi sa-l dezactivati. O alta modalitate este sa opriti Wi-fi si/sau Datele mobile apoi sa le porniti. Dar daca aceste metode nu functioneaza? Ce putem face in acest caz.

Eliminați datele și actualizările din Google Play Store, Google Play Services și Google Services Framework

Acestea sunt acțiunile standard pe care Google le recomandă să le ia mai întâi atunci când apar erori pe piață.

  1. Accesați Setări și deschideți Aplicații (sau Manager aplicații, Aplicații și notificări). Pe Android 8.0 Oreo și mai nou, faceți clic pe Detalii aplicație sau Afișați toate aplicațiile.

Găsiți în listă și selectați „Magazin Google Play”. Pe Android 6.0 Marshmallow și versiunile ulterioare, din aplicația Despre, accesați stocare sau memorie.

Faceți clic pe „Ștergeți datele” și când vi se solicită „Ștergeți datele aplicației?” Selectați „OK”.

Dacă pașii anteriori nu v-au ajutat să remediați Eroarea „-504”, încercați să dezinstalați actualizările Google Play. Pentru a face acest lucru, reveniți la fereastra „Despre aplicație”, pe Android 6.0+ faceți clic pe butonul „Meniu”, selectați „Dezinstalare actualizări” și confirmați instalarea versiunii originale a programului cu butonul „OK”.

Pe Android sub cea de-a șaptea versiune, butonul „Dezinstalare actualizări” se află în detaliile aplicației.

Curata Google Cache

Pasul 1. Deschide setarile> Manager aplicatii > Deschideti toate aplicatii;

Pasul 2. Din lista selectati Magazinul Play> Selectati Curata date si cache-ul;

Pasul 3. Din lista selectatia Google Service Framework > Curate toate datele si cache-ul;

Pasul 4. Acum incercati sa instalati sau sa faceti actualizarea din Magazinul Play.

Rezolva eroare 504 încercând sa te reloghezi cu contul Google

Pasul 1. Setari > Conturi> Google > sterge contul de Gmail;

Pasul 2. Setari > Aplicatii > Toate > Oprește forțat, Curata toate datele si cache-ul din Magazinul Play, Google Service Framework;

Pasul 3. Din nou setari > Conturi > Google > Adauga contul de Gmail;

Pasul 4. Reporniti telefonul;

Step 5. Porniti Magazinul Play si incercati sa instalati sau sa faceti update la aplicatii.

 

 

Lasă un comentariu