Cum să faceți bani din aplicațiile Android în Magazinul Play

Ionel Asandulescu

Google Play

Google Play este cel mai mare magazin de aplicații cu sute de jocuri, cărți, muzică și filme. În acest moment, este de 2,5 ori decât AppStore al celor de la Apple. Utilizatorii săi potențiali sunt jumătate din proprietarii de smartphone-uri din lume. Cum se poate folosi acest lucru?

Datorită platformei, toată lumea, de la companii mari până la dezvoltatori privați, au ocazia să-și demonstreze și să-și valorifice aplicațiile. Câți bani puteți câștiga cu o aplicație Android și puteți face acest lucru cu un buget redus? Google Play este o vitrină care generează venituri din aplicațiile mobile. Conform statisticilor, 45% dintre dezvoltatorii de pe piață câștigă mai mult de 1000 USD pe lună. Și asta nu ține cont de previziunile analiștilor, care în cor prezic 6 miliarde de smartphone-uri în 2022 și peste 200 de miliarde de instalări de aplicații pe an.

Vă puteți încerca norocul pe această piață și trebuie să vă vindeți aplicații pentru a obține o bucată din această plăcintă? Nu este necesar sa vindeți. Traficul de piață imens vă permite să generați bani prin afișarea de reclame, achiziții în aplicație, abonamente, donații și conținut DLC.

De exemplu, Balloon Island a publicat peste 10 puzzle-uri gratuite care generează venituri prin generarea de bani din publicitate. Acesta se numără printre cei care au câștigat o multime de bani pe aplicațiile Android fără să vanda nimic.

In primul rând veți avea nevoie de o aplicație ca sa faceți bani în Magazinul Play

Dacă nu aveți propriile planuri și idei, atunci puteți apela la statistici, care spune că doar utilizatorii din 2019 au cheltuit peste 120 de miliarde de dolari pentru achiziționarea de aplicații și bunuri în joc, din care 90 de miliarde de dolari sunt în China .

Potrivit statisticilor App Annie , utilizatorii au început să petreacă 3 ore 40 de minute pe zi în aplicații, sporindu-și achizițiile în aplicație.

Cel mai mare venit a fost adus de dezvoltarea jocurilor mobile, luând peste 70% din suma totală a tuturor achizițiilor. Jocurile casual și hiper-casual au un succes deosebit. Dacă îți faci primul joc, atunci genul casual îți va permite să publici o versiune funcțională într-un timp relativ scurt, să încerci diferite modele de generare de bani și să practici evenimente în joc.

Dacă nu doriți să creați un joc, există o altă modalitate de a găsi o temă potrivită pentru aplicația dvs. – să clonați o idee de succes existentă. Nu în forma sa pură, desigur, ci aproape în mecanică. Apropo, la un moment dat, jocurile F2P au luat o mare parte din piață de la jocurile cu plată, oferind același lucru ca acelea, dar „shareware”. Cotațiile de aici nu sunt întâmplătoare – jocurile shareware generează principalul profit pe piața mobilă.

Cât poate câștiga o astfel de aplicație mobilă? Cu o medie de 10.000 de utilizatori, o rată de conversie de 1% și o achiziție medie de 5 USD, jocul ar putea genera 500 USD pe zi.

În plus, puteți fi bine versat în domeniul dvs. de expertiză – medicină, educație, finanțe și multe altele – și puteți oferi o soluție convenabilă unei probleme urgente sub forma unei aplicații mobile pentru care utilizatorii vor fi dispuși să plătească.

Trebuie să decideți cum să faci bani cu ajutorul aplicație

Există mai multe moduri de a face aplicația dvs. profitabilă:

Taxa de instalare

Acest lucru va aduce un venit garantat de la toți cei care instalează aplicația dvs. mobilă. Dar, în același timp, trebuie să aveți un marketing puternic – nu este atât de ușor să convingeți oamenii că trebuie să plătească pentru ceva ce nu au văzut sau au văzut parțial. Conținutul individual din aplicație poate fi, de asemenea, plătit.

DLC și achiziții în joc

Este posibil ca nu întreaga aplicație să fie plătită, ci un conținut separat (conținut DownLoadable), de exemplu, acces la niveluri, cursuri, povești, știri, echipamente etc. În acest caz, merită să păstrăm mijlocul de aur: să motivați utilizatorii să cumpere conținut ascuns, dar în același timp să nu stricați funcționalitatea aplicației. Utilizatorul ar trebui să poată rezolva sarcinile de bază pentru care a fost creată aplicația, fără plăți suplimentare.

Google împarte un astfel de conținut în consumabil și neconsumabil. Primul este conținutul care poate fi cheltuit o dată sau pentru o anumită perioadă. De exemplu, moneda din joc. Conținutul neconsumabil va fi conținut care este achiziționat o singură dată și care beneficiază pe o perioadă de timp. Aceasta include un abonament premium, acces la funcții ascunse și așa mai departe.

Plătiți pentru aplicații de tip abonament

În acest caz, primiți un venit lunar care va fi mai stabil. Dar există și un dezavantaj: cu utilizarea lunară, utilizatorii vor dori, în majoritatea cazurilor, să vadă conținut și îmbunătățiri noi, ceea ce înseamnă că lucrați constant la aplicație.

Generarea de bani prin publicitate

În acest caz, utilizatorul nu trebuie să plătească bani, generează venituri vizionând bannere publicitare sau videoclipuri. Aplicația dvs. poate deveni unul dintre furnizorii de astfel de conținut publicitar. Acest lucru necesită integrarea cu una dintre rețelele publicitare – de exemplu, DoubleClick, OpenX, Google Adwords, Admitad, Tapclick, MyTarget acestea generează bani in aplicațiile Android.

Acest tip de venit este potrivit pentru aplicații cu volum mare de trafic. Nu numai numărul de instalări este important, ci și DAU + MAU, adică numărul mediu de audiență activă în timpul zilei și lunii. În plus, este important ca majoritatea agenților de publicitate să cunoască geografia și datele demografice ale utilizatorilor dvs. Acest lucru va ajuta la înțelegerea modului în care oferta vizată le va putea plasa.

Un dezavantaj important al unei astfel de generări de bani: publicitatea reduce satisfacția din utilizarea aplicației. Asigurați-vă că nu este agresivă sau intruzivă.

Un clic pe un banner, în funcție de valoarea publicului, poate costa 0,01-0,2 USD.

Cum sa promovați aplicația pentru a face bani cu ajutorul Google Play

Este dificil să câștigi popularitate fără instrumente de promovare. Ce se poate evidenția aici:

Promovare publicitară 

Acum promovarea aplicațiilor este posibilă în diferite moduri: prin publicitate pe rețelele de socializare, în rezultatele căutării, printre bloggeri și streameri, pe portalurile de jocuri. Desigur, este mai ușor ca aplicațiile unice și mai sofisticate să fie plasate ieftin sau chiar gratuit, dacă portalul sau autorul sunt interesați să povestească despre dvs.

Viralitatea

Atragerea de noi utilizatori prin intermediul celor vechi este o artă importantă și subtilă. Acestea includ o ofertă de partajat cu prietenii, o adunare comunitară, amicale.

O piața noua pe care puteți face bani este a ecosistemul Huawei. Deoarece lor nu li se mai permite accesul la serviciile Google, deci nu ai sa găsești pe telefoanelor lor magazin play, maps, etc. Ca sa rezolve aceasta probleme Huawei a lansat propriul lor magazin Appstore care este încă la început.  Poti profita de acest lucru lansând aplicațiile tale si in magazinul lor.

Un comentariu la „Cum să faceți bani din aplicațiile Android în Magazinul Play”

Lasă un comentariu